Tandblekning hemma med Dentaworks

Här om dagen fick jag hem tandblekning från Dentaworks! Har länge tänkte på att jag vill bleka tänderna och velat mellan att göra det hemma eller på klinik men nu provar jag det här hemmakitet från Dentaworks! Förebilder har fotograferats och jag kommer skriva en liten recension samt visa efterbilder när behandlingen är klar, det här ska bli jätteroligt att prova! 

Jag har länge varit ganska missnöjd med mina tänder, haft bettfel som mindre och fick sedan tandställning i närmare 3 år. Blev nöjd resultatet men när den togs borts så flyttade tänderna tillbaka lite som har gjort mig lite besviken. Inte nog med det så har jag varit lite förtjust i cola senaste året, inte så bra för mina tänder men konstigt nog har jag aldrig haft ett enda hål! Hur som, nu har jag slutat med cola och tänkte prova det här för att se om jag kan få de där vita tänderna jag vill ha.
 
Någon av er som provat att bleka tänderna hemma? Berätta gärna vilket märke och om ni blev nöjda med resultatet? 

I samarbete med Dentaworks

Kommentera här: