Nu ska flyttkartongerna bort!!

Mitt lilla mål med att få ordning och reda i alla skåpen går framåt, sortera och rensa är det som gäller i alla små hörnen. Tre flyttkartonger står kvar i lägenheten sedan vi flyttade hit och idag är målet att de ska packas upp och inte stå kvar i M's rum innan dagen är slut. Tre kartonger som bara är en salig blandning av allt, jobbigaste kartongerna av dom alla! Planeringen med förvaringen i Miliams rum går också framåt och självklart kommer ni får se slutresultatet när det är klart!
 
Motivationen att ta tag i hans rum har ju tyvärr varit på noll, mycket för att det är ett svårmöblerat rum för att det är fönster över en hel vägg, väldigt tokig väggfärg som inte alls går ihop med möblerna vi har OCH för att det står en riktigt stor (ful) gardrob som redan fanns här när vi flyttade in. Men jag har försökt släppa allt de negativa kring rummet och fokusera lite mer på det som är bra med rummet. Fast jag måste erkänna att det är svårt att dra ner på kraven för jag var SÅ kär i rummet jag ordnade till Miliam i villan (som ni kan scrolla ner två inlägg och se lite av) så jag jämför lite för mycket. Men nu ska jag sluta älta det, ett nytt rum med nya möjligheter!

Kommentera här: