En regnig förmiddag i Mariebergsskogen


Vilket regnväder det har varit idag! Vi satte på oss rätt kläder för vädret och tog cykeln till Mariebergsskogen i spöregnet som bokstavligt talat vräkte ner. För min lilla kille är daglig utomhusvistelse ett stort måste oavsett väder, det finns så otroligt mycket energi i den där lilla kroppen och den måste ur honom innan kvällen är slut. Men det kändes nästan som ett skämt när vi stod vid porten och skulle ge oss iväg. När vi kom fram vandrade vi omkring i skogen, lekte i parkerna och avslutade med lite pannkakslunch på Naturum som både har café och små utställningar om djuren & naturen i Värmland som Miliam älskar! Mariebergsskogen är verkligen en stor favorit här hemma och jag är helt säker på att vi kommer spendera många timmar där i sommar! Nu sover M gott i sin säng och jag tänkte slå mig ner i soffan och vila en liten stund, känns välbehövligt!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! 

1 Carina:

skriven

Härliga bilder!. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Mamma till Miliam ♥

2 Anonym:

skriven

Så otroligt söt Miliam är!!

Svar: Men åh tack!
Mamma till Miliam ♥

3 Sofia:

skriven

Hej, åh vad fina bilder💙 snälla kan du ej skriva en recension om beemoo vagnen snart? Är så sugen på en sådan och skulle så gärna vilja veta om den är nr? Med vänlig hälsning, sofia

Svar: Tack så mycket, ja men självklart! Har glömt bort det kan jag erkänna, men skriver upp det nu så ser jag till att den kommer upp nu i veckan! Kram!
Mamma till Miliam ♥

4 Janni Strandell:

skriven

Så söt & så fräna regnkläder! Vart har su hittat dom? :)

Svar: Tack! Regnoverallen är från http://babyscloset.se/ :)
Mamma till Miliam ♥

5 Robex Lundgren:

skriven

finna bilder

Svar: Tack! :)
Mamma till Miliam ♥

6 Sofia:

skriven

Toppen, tack för svar!❤️

7 angelicasvarld.blogg.se:

skriven

härligt! lite regn har ingen dött av! ;-) Ser ut som om ni fick en härlig dag trots regn och rusk!

Svar: Haha nej men precis! :)Ja det hade vi verkligen!
Mamma till Miliam ♥

8 famlafint.blogg.se:

skriven

Gu vilka underbart fina regnkläder!

Svar: Men tack :)
Mamma till Miliam ♥

9 Annster:

skriven

Så fina bilder :)

Svar: Åh tack så mycket!
Mamma till Miliam ♥

10 Sofia:

skriven

Så himla fina bilder!

Svar: åh tack! :)
Mamma till Miliam ♥

11 Jasmine:

skriven

Härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
Mamma till Miliam ♥

12 Robex Lundgren:

skriven

finna bilder

13 Junitjej :

skriven

Så trist att ni har haft regnigt idag! Vi har haft ett underbart väder!

Svar: Jaa men vi hade det toppen endå! :) Vad härligt att höra!
Mamma till Miliam ♥

14 Frida:

skriven

På mariebergsskogen har jag inte varit sedan jag var liten, kanske skulle besöka det en dag under sommaren :)

Jag har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna en valfri scarf/sjal. Det är alldeles perfekt för svala sommarkvällar där du kan täcka axlarna med en sjal. Så vad väntar du på? In och delta :)

15 Anonym:

skriven

så trött på detta regn :(

Kommentera här: