En början på något nytt!

Ber verkligen om ursäkt för min frånvaro här på bloggen senaste dagarna. Vi tog en sista minuten till Stockholm i lördags och har bara umgåtts med nära och kära dessa dagar, vi får passa på lite extra nu innan förskolan och den riktiga vardagen drar igång. Kvällarna har varit tuffa senaste tiden, det har tagit upp till tre timmar att natta M och det är något som inte alls håller i längden för någon av oss. Men jag provat mig fram och hittat ett nytt sätt som funkar bra just nu. Vi kommer bli kvar i Stockholm över helgen, jag ska nämligen gå en utbildning! I över två år har jag velat gå och utbilda mig till detta men det har alltid kommit annat emellan. Men nu ÄNTLIGEN så har jag bokat kursen och på lördag morgon sätter den igång! Jag ska utbilda mig till fransstylist! Har själv haft fransar i över 2 år och alltid vetat att det där vill jag arbeta med, det där skulle passa mig! Och nu är det min tur att få hålla i pincetten och skapa på mina alldeles egna kunder, ÄNTLIGEN

Kvällen spenderades tillsammans med lillasyster framför American funniest homevidoes och Ack Värmland, en helt perfekt kväll! Nu ska jag se till att sova så jag orkar med morgondagen som jag ser fram emot så mycket!
1 susanas.blogg.se:

skriven

Vad roligt för dig, lycka till :)

2 Annika:

skriven

Mumsigt :D

3 Jacob Wollberg:

skriven

Hej Elin!
Det kändes helt rätt att låta dig göra en collagetavla till minne av vår resa. Det visade sig att du inte bara är en duktig fotograf utan även en sann konstnär!

Tack för ett mycket väl utfört arbete

Varma hälsningar / Jacob

Kommentera här: