Elodie Details Zebra Sunshine


Underbart paket från Elodie Details, Zebra Sunshine skötväskan och sittdynan som jag suktat över sedan de kom ut är äntligen mina! Väskan var mycket större än vad jag förväntat mig vilket bara är bra, en perfekt väska när vi ska iväg lite och behöver få plats med allt. Även en bra weekendbag att ha M's packning i när vi bara ska iväg några dagar. Det finns många bra fack som gör att det blir enkelt att ha ordning i skötväskan (som jag nog aldrig haft men förhoppningsvis kan ha nu). Jag har verkligen gått och blivit helt kär i Elodie Details produkter med Zebra Sunshine mönstret och nu är samlingen nästintill så komplett den kan bli för oss! Mössa, haklapp, nappar, skötväska och sittdyna har vi samlat på oss!

1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Snygg väska :)

Kommentera här: