Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Det blir inte så stor skillnad på dagarna när jag är mammaledig och den enda vuxna personen i huset, men det är något speciellt med fredagar! Just nu pysslar jag runt i lägenheten i lugn och ro, forstätter att rensa och sortera. Miliam har äntligen kommit tillbaka till rutinerna att sova på förmiddagen, dagarna blir så mycket enklare med lite förmiddagsvila för min lilla pojke. Nu ska M få sova klart och jag ska fortsätta pyssla runt i lägenheten, sedan ska vi bege oss till leklandet tillsammans med Linda & Maria med kidsen så ska de få busa av sig ordentligen innan det är dax för middag! 

Hoppas ni får en härlig fredag! KRAM


Lite glimtar från vårt hem.
1 Nora Bååth:

skriven

Underbara bilder!

2 annelie:

skriven

tjusigt

3 Cajsa Lindahl:

skriven

WOW SÅ FINT! :O

4 Joy Wagner:

skriven

Helt otroligt vackra bilder och vilket fint hem!
Just nu har jag en liten tävling om fina hårprodukter från MoroccanOil och det hade varit så roligt om du ville delta :) du behöver bara berätta vad ditt hår betyder för dig :)

Mega stora kramar till dig och tack för en bra blogg!

5 PatriciaMklare:

skriven

Snyggt:D

6 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vad spännande med ny lägenhet! Ni ser ut att ha det väldigt fint :)

Svar: Ja det är det verkligen! Tack så mycket! :D
Mamma till Miliam ♥

7 Robex Lundgren:

skriven

fint

8 Helena R:

skriven

Så fint du har fått det i lägenheten !

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Mamma till Miliam ♥

9 Josephine:

skriven

Jätte fint! =)

Svar: Tack! :)
Mamma till Miliam ♥

Kommentera här: