En dag i vårsolen

Morgonen började med en timme i tvättstugan, första tvätten här! M tyckte det var spännande och hjälpte till med ett stort leende på läpparna! Därefter kom Maria och lilla Sanna hem till oss. Miliam är så fascinerad av bebisar och vill alltid vara nära och gosa, han lägger sig på golvet, pratar och ger leksaker. Det fantastiskt att se vilken kärlek han ger till de små! Efter lunch åkte vi till andra sidan Karlstad och tog en promenad i vårsolen, vilket väder vi haft idag! När vi är ute och går så får jag syn på huset som jag kollat in på nätet så många gånger, min drömlägenhet! Drömma vidare om den lägenheten ska jag allt göra, helt fantastiskt....
Dagen har varit toppen och vi  avslutade kvällen med en lång promenad i stan med trevligt sällskap! Miliam somnade snabbt i sin stora säng och nu landade jag i soffan framför en film, hoppas ni får en trevligt kväll! 


Söta lilla Sanna!

 

Kommentera här: