Mot Karlstad!

Libero animal dräkten kom hem till oss igår, tyvärr var den för liten i ryggen. Så synd för det var himla gullig! Äntligen fredag! Åkte till kommunen i förmiddags för säga upp M's förskoleplats, efter 40 minuters väntan började jag tappa tålamodet. Tillslut kom damen ner till receptionen och hjälpte en annan före mig trots att jag hade tiden före och sedan bad hon mig att skriva på samtidigt som hon pratade med den andra tjejen. Hon kollade inte legitimation (som är ett måste), dåligt bemötande och inte kunde de hålla tider heller trots att jag bokade in en tid. Riktigt dåligt! Hur som, i eftermiddag ska vi åka till Karlstad och skriva på lite papper och kolla in lägenheten igen. När vi ändå är där ska vi passa på att mäta och se vilka möbler som ska med. Så nu väntas 6 timmars bilresa! Miliam kommer få stanna hemma tillsammans med min moster och syster, han kommer få en toppenkväll! Nu har gjort iordning goda kycklingmackor och lite gott så blir bilresan lite trevligare! Hoppas ni får en fin kväll, stor kram!
1 Johanna:

skriven

Så söta kort!

Kommentera här: