Vi hamnade i Stockholm

 
Efter lite övertalning på skype så bokade jag en sista minuten tågresa till Stockholm, senaste dagarna har jag längtat efter familjen lite extra. Har inte velat åka iväg då kvällsrutinerna inte alls varit stabila senaste tiden och att sätta M på ett tåg fullt med andra människor har inte riktigt varit lockande. Men idag så vågade jag prova och det gick helt fantastiskt bra, Miliam satt lugnt ner hela resan (fortfarande helt chockad över hur bra det gick) och han somnade på bussen på väg hem till mormor & morfar. Lillasyster och jag hade pratat ihop oss och berättade aldrig för föräldrarna att vi skulle komma, det fick bli en liten överraskning. Chockade men nära till tårar möttes jag av min mammas och pappas varma famnar, så härligt att få vara här och bara mysa. 
Imorgon ska vi bland annat ut på en cykeltur i vårsolen tillsammans med lillsyster som har påsklov, ska bli jättemysig att få en heldag tillsammans. Hur länge vi stannar får vi se, vi tar en dag i taget och jag ska försöka koppla bort alla måsten hemma i lägenheten. 


Stackars liten ramlade från lekställningen i parken i förmiddags och skrapade upp kinden, denna killen gråter konstigt nog väldigt sällan. Nästan så jag blir orolig ibland över att det inte kommer tårar när han flyger omkull, men idag fick jag trösta min kille i några sekunder sedan var det upp och leka igen som gällde!
En pastasalllad fick bli middag till M på tåget

Kommentera här: