Tisdag



Godkväll vänner, dagarna går så fort här borta och jag försöker stanna upp och njuta lite extra. Det är så härligt att vara samlad med familjen och jag ser hur bra Miliam trivs med det. Nu är det bestämt att vi stannar över Valborg och åker hem till Karlstad på fredag, ska bli jätteroligt att vara med på yttligare ett år av familjens härliga Valborgstradition! 

I morse cyklade vi iväg till vårt favoritställe och har var ute i solskenet större delen av dagen, blev också ett par timmar i stallet tillsammans med lillasyster. Så mysigt att ha så nära till naturen och stallet, det är något jag faktiskt saknar ibland sedan vi flyttade. Lite kvällsfotografering ute på ängen blev det också, lillasyster och hästen Mary fick stå framför kameran idag! Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på tv (jag har ju faktiskt inte köpt någon till lägenheten än så det blir lite vardagslyx nu, haha)

Kommentera här: