Tillbaka i Karlstad

Nu är vi hemma i Karlstad igen, tänk vad skönt det är att få komma hem och lägga sig i sin egna säng. Karlstad har blivit min trygghet och mitt hem , allt har gått så fort med flytten men jag känner faktiskt redan att det här är hemma för mig. Vi har haft tre fantastiska dagar hemma hos mina föräldrar med ett toppenväder som gjort att vi varit ute större delen av tiden! Balkongdörren stod öppen och Miliam kunde gå in och ut bäst han ville, en riktig lycka för honom. Jag har blivit bjuden på god mat, sovmorgon och härliga skrattkvällar i soffan, men också stöttande ord när jag verkligen behövde de som mest.. Vi är så nöjda med helgen och kommer tillbaka till Stockholm redan om 2 veckor, det ser vi fram emot! 

 
Vi passade också på att ta en sväng till centrum, tog en fika på favoritstället och en drop in tid för att klippa Miliam. Hans hår har växt i raketfart senaste månaderna så det hängde rakt ner i ögonen, det var på tiden att jag tog tag i det. Första frisörbesöket blev det för min lilla pojke och det gick galant, han satt i den där lilla bilen och hade en rolig stund samtidigt som håret blev vårfint! 

Nej nu ska jag bädda ner mig i min säng, tänka på allt det vackra jag har i mitt liv, blicka framåt och drömma något fint, godnatt

Kommentera här: