Söndag


En trött kille som somnade direkt i soffan efter dagens utflykt.
 
 Äntligen har jag landat i soffan efter en dag som gått i raketfart! Det blev hemmamys och storstädning i lägenheten på förmiddagen, en tur till Mariebergsskogen idag igen efter lunch och sedan var dagen helt plötsligt slut! Miliam pratade om att han ville till skogen och träffa djuren hela morgonen så det blev en till liten utflykt den här helgen! Det är så mycket spring i M's ben just nu och bästa sättet att springa av sig är verkligen i skogen, där kan han gå runt i lugn och ro, titta på saker i sin egen takt utan att jag behöver vara livrädd för att det kommer en bil eller att han ser något intressant på andra sidan vägen. Det är en period nu som jag tycker är riktigt läskig att vara mamma till min vilding, han är så orädd och otroligt nyfiken på allt! Men skogen blir han väldigt lugn av så dagar som den här är guld!

Ny vecka i morgon med nya tag, i veckan ska vi på event tillsammans med Linda och Selma i Göteborg och till Stockholm för att fira min pappa. Jag tänker mig att vi stannar några dagar i Stockholm för att umågs med släkt och vänner, ska bli jättemysigt!
1 Jennifer :

skriven

Jag har en snart 1 1/2-åring här hemma som är precis likadan, man får inte göra annat än att springa efter honom och hindra honom från att gå till en del ställen. Det värsta är lekparken på gården, man ser parkeringen därifrån och han ska bara springa dit hela tiden, han är besatt av bilarna och det är så otäckt när han får upp farten!

Svar: Åh fy.. Det är ju så läskigt, hoppas det lugnar ner sig snart! KRAM!
Mamma till Miliam ♥

Kommentera här: