Min solstråle!

Den här lilla killen allstå... Det kommer så otroligt mycket roliga ord ur den lilla munnen just nu så jag knappt kan hålla mig för skratt många gånger. Just nu är det mycket sånger (som han ofta hittar på helt själv) och danssteg!
Mammas älskade tokunge!
1 Johanna:

skriven

Han verkar verkligen vara en riktig solstråle. Så himla fina kort!

Svar: Åh ja det är han verkligen, tusen tack!!
Mamma till Miliam ♥

2 Helena R:

skriven

Gud vilka fina kort på en fin kille 😀

3 Lina:

skriven

Till frågestunden (inlägget försvann??) : Läste på en gammal frågestund att du kom fram till namnet Miliam ursprungligen från namnet "liam" , att du hittade liknade namn till namnet liam för att det var för vanligt. Haha ja du fattar kanske? Vet inte hur jag ska formulera mig men.. Hur hittade du dessa liknade namnen? Va det nån hemsida du gick in på som gav förslag eller?:)

Svar: Hej, tyvärr kom det så pass mycket frågor om saker och ting som jag inte alls känner att jag ens ska behöva ta upp i bloggen. Därför valde jag att ta bort frågestunden direkt, tråkigt när det kommer seriösa frågor från seriösa personer. Men jag svarar på din fråga här istället :)

Satt och tittade på ett flertal A-Ö namnsida och hittade både Maximilian och Liam så efter de namnen kom jag på Miliam. Sedan kollade jag upp namnet och då visade det sig att det fanns 7 personer som redan hette det (idag finns det många fler).
Mamma till Miliam ♥

Kommentera här: