Jollyroom event i Göteborg

 
I torsdags kväll begav jag och tjejerna tillsammans med alla barnen till Göteborg. Jollyroomevent på fredagmorgonen stod på schemat och vi hade bokat rum på Ibis hotellbåt i Göteborg City som hade riktigt fräscha rum och supertrevlig personal! Miliam var sååå lycklig över att bo på en båt (en väldigt stor båt till och med).
 
På fredag morgonen tog vi en promenad genom Göteborg innerstad till Alftons Åbergs kulturhus där Jollyroom gänget var på plats, vi blev bjudna på en urmysig frukost med rikigt kalastema! Vi bloggare fick även lyssna på när härliga Jollyroomgänget berättade om kalastrenden som exploderat stort senaste tiden, vårens trender i barnrummet och härlig DIY tips! Alfons Åbergs kulturhus var högt över min förväntan, ett perfekt ställe för barnen att leka och upptäcka. Allt var byggt och anpassat för de små och M's blev helt lyrisk där inne, riktigt roligt med ett event som barnen verkligen kan glädjas åt! Det var så roligt att få träffa alla bloggtjejerna i verkligheten, några som jag känner sen tidigare men också ett flertal nya härliga mammor!
 
Tåget hem till Karlstad gick först vid 17 så vi fick en eftermiddag på stan i Göteborg, dock var energin på noll efter en dag i högt tempo och storstaden med mycket folk gör mig stressad. Men jag har haft ett helt fantastsikt dygn och är så glad att jag kom iväg på detta trots att hälsan svajade till lite precis innan vi skulle åka. 
 
Tusen tack Jollyroom för ett superhärligt event!



Jollyroom hade ett härligt bord med helgalna gåvor, jag lyckades vinna ett Färg och Form kit som kommer hem till mig i veckan!

Bilder lånade av Linda

Kommentera här: