Favoriter från POMPdeLUX


Här ovanför ser ni tre av mina POMPdeLUX favoriter som jag klickade hem från årets vår/sommar kollektion, en fantastisk "farfar" skjorta, ett par urfina ljusblåa byxor och en t-skirt med biltryck till min motortokiga lilla kille. Så visst blev jag inte förvånad över att biltröjan genast blev en stor favorit hos Miliam, jag fick muta honom med en bilpyjamas för att få ta av den, helt klart välgodkänd enligt M. Garderoben har växt mycket på senaste tiden med POMPdeLUX kläder, framför allt med ytterplaggen men jag är bra sugen på att klicka hem fler sommarplagg nu när sommaren närmar sig med stormsteg!

Just nu använder Miliam sin helt fantastiska softshelloverall (som ni hittar bilder på härimprecip varje dag, bra smal passform men där det ändå får plats en extra tröja när det behövs och otroligt lätt att hålla ren. Det ljuvliga ljusblåa skalsetet här ovanför ska vi lägga undan till efter i höst, då kommer det perfekt på min lilla kille!

I samarbete med POMPdeLUX

Kommentera här: