En ny familjemedlem

 
För exakt en vecka sedan så flyttade det in en ny liten familjemedlem hem till oss, en guldhamster som fick namnet Anton av Miliam. Jag har kännt en stor saknad efter djur hemmet sedan vi flyttade ifrån villan där vi hade både kanin och tre katter som hängde med hela dagarna. Men sedan jag flyttat till lägenhet har jag insett att jag varken kan eller vill ha katt/kanin här inne och tiden för en hund finns absolut inte i dagsläget. Så jag bestämde mig för att skaffa en liten hamster och det har gått jättebra! Miliam tycker om nya familjemedlemmen och klappar fint med sitt lilla finger. För mig är det perfekt med lite kvällssällkap, han sitter med mig i soffan medans jag kollar på film och bloggar.
 
 En nyvaken liten kille som mumsar på en liten makaron. 
1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Men så söt! :D

2 Johanna:

skriven

Åh så söt!!!

3 Helena R:

skriven

Vi har en hel vit hamster vid namn Mimmi som var min 9 åriga sons, men nu är det mest jag som gosar och håller på med henne. Ett mysigt djur !

4 Mia Elisa:

skriven

Men så otroligt söt! :) Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att jag inte var allergisk mot pälsdjur!

5 Janni Cranning :

skriven

Det där var det sötaste jag sett på länge!! Åh vill också ha en guldhamster ❤️

Svar: Hehe ja han är bra söt :) Du får ta och övertala maken där hemma ;)
Mamma till Miliam ♥

Kommentera här: