Söker frivilliga modeller!

 
Nu går vi mot underbara sommartider och därför söker jag frivilliga personer som kan tänka sig att bli fotograferade.
Fotar helt gratis och skickar med 10 bilder, vill du ha flera sen kan vi komma överrens om ett rimligt pris.
Enda kravet är att du är över 13 år (eller har med dig din förälder/syskon)  och har ett glatt humör!

Bor du i stockholmsområdet och är intresserad så hör gärna av dig med ditt namn, ålder och gärna en bild till [email protected]
Har du frågor eller liknande är det bara att höra av dig!
 
 
 
 
 
1 Agnes:

skriven

Åh, varför bor jag inte i Stockholm? :(

2 Julia :

skriven

Hej Elin! Jag läser din blogg dagligen och tycker den är super bra verkligen. Läste att du säker en fri villig modell och jag blev nästan tårögd. Jag har alltid drömt om att få vara modell & brukar fotta hela tiden när jag umgås med kompisar för det är det jag brinner för. Jag är blir 13 år i sommar och bor i Stockholm Sollentuna.
Jag skickar detta mail ifrån mobilen så kan tyvärr inte skicka en bild på mig. Men jag heter Juliaadonna på instagram så du kan gärna ta en titt där.
Skulle bli så tacksam för svar, för detta är min dröm.
M.V.H Julia källs



Skickade den texten, kanske Inte fick mailet så skrev det här också. Som sagt är det min högsta önskan.
om du har mer frågor kan du ringa eller sms mig 0704494279.
Kram

3 Jessica:

skriven

Jag bor i Stockholm och skulle gärna ställa upp som modell även om jag inte är särskilt bra på det... Om du är intresserad kan du antingen maila mig eller skriva en kommentar på min blogg :)

4 Amanda:

skriven

Har skickat iväg ett mail till dig! :)

5 Emma:

skriven

Hej Elin! Jag läser din blogg dagligen och jag älskar den. När jag såg att en frivillig får vara modell. Då tänkte jag att tänk om min dröm går i uppfyllererse. Jag fotar mycket och jag har alltid drömt att vara en modell. Jag är 12 år gammal. Jag kan inte skicka bild för jag skriver från min mobil men jag följer dig på Instagram och jag tror du följer dig jag Emmaviktor och på kik heter jag Emmaviktor1234.
Jag skulle bli jätte glad om du svar. Det här är verkligen min dröm. Mvh Emma viktor

6 Sandra SG:

skriven

jätte fina bilder! :D

7 Wilma:

skriven

Hej, jag undrar bara varför din blogg och ditt instagram konto heter just Elindra? Jättefin blogg och son, kram! :)

8 Rina:

skriven

Hej!

Jag är en tjej i Stockholm på 15 år som älskar att modella. Jag har tidigare jobbat som modell för Belle Shoes, varit levande skyltdocka, plåtats för flyers, varit modell på fotokurser och just nu jobbar jag som jeansmodell på brandos.se.

Hör gärna av dig via mejl så kan jag skicka en bild.

Trevlig helg!

Rina ([email protected])

9 Josefine:

skriven

Åh vad bra du är på att fotografera!!

10 Carina:

skriven

Vilka vackra foton du tar !!!

11 Phelicia Berggren:

skriven

Vad duktig du är! Jätteimponerande :)

12 malin:

skriven

gud vilka vackra bilder du tar :)

Kommentera här: