Pannkakslunch

Det går åt så lite mat nu när vi bara är två, kommer nog ta ett bra tag innan jag vant mig in på mängden som behövs handlas/lagas. Just nu hade vi överskott av mjöl och ägg så det blev pannkakor i stora mängder men tyvärr tvärdissar Miliam pannkakor och äter bara upp tillbehören (banan, hallon och grädde). Hur kan ett litet barn inte älska pannkakor? ;) Det blev iallfall en god lunch till mamman som inte tackar nej till pannkakor med färska jordgubbar och grädde. 
1 stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA:

skriven

Åh va gott det där såg ut :)

2 Bokat och klart! - På Smällen!:

skriven

[…] Bonde söker fru – Carina Tropp, Me and my Children, Nisse & Manne, Barnrumsinspo, Elin Mattsson, Miss Joi, Erina Tomasson, Nyponbebis och jag då […]

3 ERINA - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer & Wilma:

skriven

Det där kan vända fort, mina barn har totalt ratat pannkakor tills för 2 månader sedan. Men man blir ju förvånad minst sagt för pannkakor är ju en rätt man får för sig att alla barn bara ska tycka om.

4 Johanna:

skriven

Pannkakor som är så gott! Men alla kan ju inte tycka om allt =) Alma fick smaka på pannkakor för första gången i fredags, det fick tummen upp av den lilla damen :D

5 Nina, mamma till en påg:

skriven

Det är samma med min son. Han tyckte mycket om pannkakor till en början, sen har han tvärvägrat att äta pannkakor.

Kommentera här: