VINN PRESENTKORT VÄRDE 1200 FRÅN POMPDELUX

 
I samarbete med det fantastiska klädmärket POMPdeLUX har jag fått äran att tävla ut TVÅ presentkort värde 600 kr var!

För att delta:
* Lämna en kommentar här nedanför (email måste finnas med)
* Skriv gärna vad just du skulle välja för plagg!

Vinnaren presenteras söndag 3/5 kl 21.00!
LYCKA TILL!

Stort grattis Linda & Karolina!
Ni har fått ett mail från mig nu där presentkortet finns!
TUSENT TACK TILL ALLA SOM VAR MED!

Vill du ta del av nyheter och insperarande bilder följ POMPdeLUX på instagram HÄR!


POMPdeLUX är ett stort favorit märke hemma hos oss, året om! De tar fram helt fantastiska barnkläder från storlek 80-146, allt från underkläder till vinteroveraller! 


I samarbete med POMPdeLUX
1 Anonym:

skriven

Hadde vært supert å vunnet litt sommer klær fra pomp til lille gutt på 2år
[email protected]

2 Emelie:

skriven

Mina två pojkar vill gärna ha något nytt efter en rejäl rensning i deras garderober häromdagen, dom är 1 och 3,5 år

3 Therese Wickman:

skriven

Jag vill vinna <3 Presenter till barnen som snart fyller år!

4 Anonym:

skriven

Helt klart favoritmärket här hemma!!! Helt underbara kläder till min lilla prinsessa:) Har gått och suktat efter Geneva jackan sedan kollektionen släpptes:)
(( [email protected] ))

5 johanna:

skriven

Skulle vilja ha en vindjacka till min dotter

6 Linda:

skriven

Hade varit perfekt att vinna detta då barnen behöver nytt inför sommaren :)

7 Erika:

skriven

Emerald klänning bla till dottern och en skjorta till lillebror. Deras morbror/gudförälder ska gifta sig i sommar och de skulle bli så fina i det :)

8 Lili Säf:

skriven

Jag skulle helt klart välja dom 2 koftorna till min dotter som är i stort behov av just koftor! så en i vardera färg hade blivit utmärkt ☺

9 Paulina:

skriven

Verkligen favoritmärket här hemma!! Helt fantastiska kläder till min lilla prinsessa:) Har gått och suktat efter Geneva jackan sedan kollektionen släpptes:)
([email protected])

10 [email protected]:

skriven

Om jag skulle vinna skulle jag köpa en skjorta som jag fastant för till sonen 😊

11 Sara:

skriven

Åh vilken underbar tävling <3 skulle så gärna vilja vinna ett presentkort så jag kan köpa nya fina kläder till min son som blir 1 år den 5 maj hoppas turen är med mig :) ( [email protected])

12 sanna :

skriven

Hade varit kul att vinna till min dotter som fyller två nu i Maj och behövde kläder. :) ([email protected])

13 Sara:

skriven

Ååh vilken tävling! Va inne på deras hemsida igår och kollade in deras skalkläder. Dom ser så fina ut! Hade gärna velat vinna ngt sånt plagg till sonen som blir 2,5 år nu. Hoppas på tur! 🙏 / [email protected]

14 Kickan 1982:

skriven

Väntar första barnet och har alltid sagt att mitt barn ska få ha pomp de luxe kläder! Älskar märket! Blir ju mycket utgifter såhär i början då presentkort tas tacksamt emot!

15 [email protected]:

skriven

Ylva skulle vara så fin i jackan men kan inte bestämma mig för gul eller rosa, med ett fint presentkort kan det ju bli en av varje 😉

16 Camilla Blank :

skriven

Jag skulle vilja köpa geneva sommarjacka i färger rose till min dotter! [email protected]

17 Emelie:

skriven

Åh, deras skjortor är helt ljuvliga så de skulle det få bli till mina två gossar! [email protected]

18 Lottie:

skriven

Åh, jag skulle köpa på mig av deras tights till mina döttrar. De är så taniga så nästan alla tights sitter så pösigt på dem men inte de från Pompdeluxe.

19 isabell giuffrida :

skriven

[email protected]
Jag skulle valt en vårjacka till min stora tjej som precis har blivit storasyster . alla kläder är bara för underbara !

20 Angelica Ågren:

skriven

Helst skulle man ju vilja ha allt det man inte redan har. Men måste man välja så skulle jag välja det randiga linnet och badshorts till den lille och en skjorta till den store :)

21 Malin Hedblom :

skriven

Jag skulle välja skalbyxor eller en varsin jacka till Agnes & Alfred ☺️ Så dom matchar sött!

22 Martina:

skriven

Deras kläder är ju helt underbara! Hade varit hur kul som helst att få hem några sommarplagg därifrån!

23 Sabrina :

skriven

En perfekt vinst nu inför varmare tider så sonen håller tummarna nu inför både sin födelsedag och sommaren. Sonen önskar sig lite t-shirts och ett par snygga shorts från det grymma märket pompdeluxe med helt underbara kläder! 😍😍

[email protected]

24 Maria L:

skriven

Underbara kläder! Härlig skjorta till min sexåring! Somriga blusar till mina två tjejer (4år och 1år).

25 Jennie-Ann:

skriven

Jag skulle köpa något fint till min son och min lilla dotter :)

[email protected]

26 Anonym:

skriven

Åh klänning till min 2 åring och något fint till sonen på 4månader. Garderoberna behöver uppdateras när de växer som ogräs (det går för fort) vore extra kul med lite fina kläder som annars är lite dyra för vardagsgarderoben!

27 Anonym:

skriven

Favoritmärke här hemma, fantastisk kvalitet. Hade varit perfekt då grabbarna växer som ogräs:-) skulle välja shorts och T-shirtar till sommaren

28 Kajsa:

skriven

Sommarkläder till min 1,5 åring och kansle nått till lillebror som kommer till världen i sommar :)

29 Malin:

skriven

Åhhh vad roligt att kanske få vinna detta. Dottern älskar pomps kläder. Så hon hade kunnat välja ut nåt hon själv vill ha. 😊
[email protected]

30 Elin J:

skriven

Adventure softshelljackorna vore rena drömmen till våra två söner. De är ute jämt och då är det den perfekta jackan nu till sommaren! 🙏💙👌

31 Karolina:

skriven

Vilka fina kläder! Skulle bli en riktigt fin två års present till min systerdotter som fyller i slutet av maj💖 Den rosa jackan va ju bara för söt! :)
@[email protected]

32 Jonna Aspenstedt :

skriven

Lillasyster önskar sig den underbara rosa fleecejackan till sin växagarderob och storebror hade passat såå bra i någon utav alla fina byxorna 😍 hoppas på tur ✊
Email: [email protected]

33 Maria Österskog:

skriven

Galet mycke fint att välja på! 😍 Har aldrig handlat ifrån Pomp förrut, men det är nog dags nu..dottern har precis börjat kunna ha stl 80. Troligen skulle jag välja den gula sommarjackan och en klänning, eller skalkläder..och fleecejacka 💕 Ja, jag vill nog gärna ha det mesta!!

34 Anonym:

skriven

Å vilken kul tävling✨ Klart man vill va med. Älskar PompDelux härliga kvalité o att barnen ser stiliga ut men ändå är så skönt o bekvämt klädda. Och jag som har 4 barn att klä så underlättar 600kr väldigt mycket. Håller tummarna nu... Dock är jag lite dålig att läsa min mail så du får min insta adress oxå @Mollan_P

35 Deni Mårdvall :

skriven

Önskar att vinna jacka till lillan som har födelsedag snar, eller en klänning?! Ska låta henne som väljer den.
[email protected]

36 Linda B:

skriven

Sommarkläder till grabbarna skulle verkligen behövas. Att få klä dom i Pomp de Lux fina kläder vore fantastiskt. Håller nu tummen så hårt jag kan ✊😊

37 Teres:

skriven

Här är också pomp en stor favorit! Mjuka kläder i bra kvalité. Jag hade köpt klänningar till våra småtjejer så de kan vara riktigt fina på sommarens festliga tillfällen.

38 Annelie:

skriven

De har ju så underbara kläder så skulle vara svårt att välja :) men har suktat efter skalkläderna länge och fleecen :) Vilken toppentävling! :) [email protected]

39 Emelie Feuk:

skriven

Jag skulle utan tvekan köpa den underbara gula jackan till min dotter! Fantastiskt material och så ljuvlig! En fleece står också högt på vill ha listan! 😍🍀. Håller tummarna stenhårt! ✊🏻

40 Anonym:

skriven

Har hört talas om detta fantastiska klädmärke som jag skulle vilja pröva till sonen. Vore en dröm! Är framförallt sugen på deras ytterkläder!
[email protected]

41 Jessica Sundberg:

skriven

Jag skulle välja ett par av deras snygga killshorts och en snygg piké-tröja till - älskar PompDeLux kläder!!!

42 Matilda:

skriven

skulle hemskt gärna vilja vinna och få äran att testa deras skalkläder på lilleman! <3

43 Malin Nilsson:

skriven

Hade varit underbart att kunna vinna till en jacka till dottern. Skulle vara kul att kunna skämma bort henne nån gång. [email protected]

44 Anonym:

skriven

Hittade en fin jacka till min dotter som skulle passa jätte bra. Skulle vara skoj och få testa pomp de Lux när jag inte gjort de förut och har hört att de är super bra kvalité på kläderna. Så nu håller jag tummarna att jackan blir vår 😃

45 Lisa :

skriven

Om turen faller på oss så skulle tjejerna få någon kofta till svalare sommarkvällar & några shorts till brunbrända sommarben ♡

46 Anonym:

skriven

Om turen skulle falla på oss så skulle tjejerna få en kofta för svala sommarkvällar & shorts för brunbrända sommarben ♡

47 Anonym:

skriven

Om turen skulle falla på oss så skulle tjejerna få en kofta för svala sommarkvällar & shorts för brunbrända sommarben ♡

48 Linda, mamma till majken & arvid :

skriven

Alla kläder som dom har är så fina, så jag skulle vilja ha ALLT :) har aldrig köpt kläder där & bara drömt om dessa kläder :) jag skulle bara bli glad om mina barn fick nåt fint därifrån :)

49 Anonym:

skriven

Skulle bli lite shorts till sonen som inte har några sommarkläder än. Hoppas på tur :) /Linda
[email protected]

50 Sofia:

skriven

Har inga kläder i det märket, men har hört mycket positivt om dem! Är sugen på att prova deras ytterkläder!
[email protected]

51 Mia:

skriven

Det skulle vara super å få vinna en fin jacka till tösen. Även få testa pomp de Lux vilket jag inte gjort än men har bara hört bra om klädesmärket. Så hoppas hon får vara fin i en jacka från företaget 😃

52 Anna:

skriven

Jag skulle satsa på nya sommarkläder till mina tjejer. Vill ha den fina t shirten med en fågel på 😍

53 Maria:

skriven

Så mycket fina kläder!! Hade jag turen att vinna så skulle jag välja att köpa en sommarjacka :)

54 fyrbarnsmamman:

skriven

Jag har bara hört bra saker om dom,skulle vara roligt att prova deras kläder :)

55 Jenny:

skriven

Jag är med, skulle valt någon fin tröja till Miliam som passar till sommaren

56 lotta:

skriven

jag skulle vilja vinna ett present kort så jag kan köpa den super fina klänningen
Emerald Jr klänning, Off White till mosters lilla prinssesa =)

57 Amanda:

skriven

Jag skulle nog köpa en skaloverall. Dom är ju så fina!! :) [email protected]

58 Michelle - mamma till Leona & Loui:

skriven

Jag skulle köpa ett jätte fint set jag har spanat på länge till min dotter :)

59 Anonym:

skriven

Åh jag skulle välja en av dom fina sommarjackorna till lillan här hemma 😊

60 Veronica Marie :

skriven

Åh, vilken fantastisk tävling!

Skulle jag ha turen att vinna så skulle jag välja någon fin klänning till dottern på hennes dopdag i juni <3 Och kanske skulle det även räcka till något fint åt sonen! <3

61 Caroline :

skriven

Jag glömde lämna mina uppgifter 😂 Jag som kommenterar nr 59.

62 Caroline :

skriven

Jag glömde lämna mina uppgifter 😂 Jag som kommenterar nr 59.

63 Underbara pomp de Lux! Klart jag vill vara med och tävla😄 jag hade valt en skaljacka till dottern som ska börja på dagis i höst! [email protected]:

skriven

En skaljacka till min lilla flicka som börjar på dagis i höst hade varit toppen att vinna.

64 Josefine:

skriven

En skaljacka till min lilla flicka skulle jag valt!
[email protected]

65 Madeleine Svensson:

skriven

Skulle köpa jackor till barnen och någon klänning om det blir pengar över 😊

66 Anonym:

skriven

Vår son växer så det knakar, han blev 7 månader idag och väger redan över 11kg😅 det är verkligen dags för en uppdatering av garderoben igen☺️ Om jag vann skulle Jack få en ovalle lt skjorta och ett par Olympia lt byxor☺️🍀✊🏼 [email protected] llinneafors på instagram

67 Annika :

skriven

Åh jag hade valt lite sommarkläder till sonen :)

68 Axie:

skriven

En softshell overall till min lilla dotter vore härligt nu när hon är mitt uppe att lära sig gå och gillar vara ute och undersöka allt överallt 👍😊🍀 [email protected]

69 Caroline :

skriven

Vet inte om förra kom iväg så skickar igen. Glömde uppgifterna i min kommentar nr 59

70 Axie:

skriven

Ser inte min kommentar så provar igen. En softshell overall vore toppen till min lilla dotter som älskar att undersöka naturen i alla väder 😊🍀 [email protected]

71 Sandra Nordin :

skriven

Åhh jag är med! Behöver skalkläder till lilleman och blev kär Pomp deluxes softshells! Aldrig provat detta märke förut så det skulle vara spännande :D kram Sandra

72 Lina Eckerström:

skriven

Vad jag hoppas på stor tur att syå som vinnare i denna tävling :)
Hade definitivt köpt matchande jumpsuits till mina flickor om jag vann. Håller tummar & tår.

Ha en finfin lördagskväll.

73 Meriem Dabboussi:

skriven

Hej! Om jag vinner vill jag köpa en bröllopsoutfit till min snart 3-åriga dotter, hennes morbror ska ha bröllopsfest i sommar! Har spanat in med inte slagit till då ekonomin velar. Håller tummarna!

74 Carro:

skriven

Jag skulle vilja ha två skaljackor till mina två små bus kottar. Skulle verkligen va perfekt då deras är försmå☺️
[email protected]

75 Sandra, mamma till Milla & Molly:

skriven

Jag skulle köpa sommarplagg åt döttrarna. Beijing-linnerna åt yngsta i alla fall. Så fina kläder!

76 Carro Almqvist:

skriven

Hade varit superkul att handla lite till de äldsta :) skämma bort dom lite :) ([email protected])

77 Elin:

skriven

Nu när det börjar bli lite varmare ute och dags att köpa en skaloverall till sonen så hade ett presentkort varit alldeles perfekt! Vi håller tummarna jag och min prins! :)

78 Anonym:

skriven

Jag vill så gärna vinna detta presentkort då jag behöver en skaloverall och en fleecejacka till min lilla 2-åriga tjej. Pompdelux gör så fina och praktiska kläder så jag skulle bli så glad! Vänligen Elisabeth Mejl: [email protected]

79 Helena R:

skriven

Jag har på senare tid upptäckt detta märket och det finns ju hur mycket snyggt som helst !
Men jag skulle köpa ett par jeansshorts med skjorta till min sons examen och han skulle bli toppen snygg :)

80 Elin Söderberg:

skriven

Värsta drömvinsten ju. Jag skulle välja några fina plagg till min sons första skolavslutning 😊 [email protected]

81 Jessica:

skriven

Är helt såld på kläderna jag beställde hem åt lillebror i huset på vår premiärbeställning... Nu är det storasysters garderob som skulle behövas fylla på med lite ljuvlig vårkläder i pastelliga rosa o gult! Håller tummarna

82 Emma Widman :

skriven

Om jag vann skulle jag välja två matchande outfits till mina små godingar Ella och Elsa som de kan ha på Elsas dop. Skulle vara så kul med något matchande och pomp skulle vara perfekt för det tillfället.
[email protected]

83 cathrine:

skriven

Skulle valt att köpa en gul vårjacka till lillan och lite basplagg Om jag vann.

84 LINNEA GRANSTRÖM:

skriven

Hooo alltid ute i sista minuten, det är jag det :>

Jag hade köpt klänningen Grafton till min dotter Ebba på åtta år! Den ser helt underbar ut och jag vet att hon hade älskat den :) Sen hade nog även jumpsuiten Galeton fått följa med i beställningen!

[email protected]

85 Erica:

skriven

Åh detta skulle vara helt perfekt då vi väntar en bebis i juni plus att våra andra två barn är i stort behov av lite finare kläder .. Som sjukskriven skulle detta göra det möjligt med liiite finare kläder !:)

86 Erica:

skriven

Åh detta skulle vara helt perfekt då vi väntar en bebis i juni plus att våra andra två barn är i stort behov av lite finare kläder .. Som sjukskriven skulle detta göra det möjligt med liiite finare kläder !:)

87 Nathalie - 22år och mamma:

skriven

Jag skulle vilja vinna detta presentkort för en fin klänning och kofta som dottern kan ha på sig på vårt bröllop.

88 emma :

skriven

Hade vart så kul att vinna så jag hade kunnat skämma bort min dotter lite extra med fina kläder =)

89 Anonym:

skriven

Jag skulle välja en sommaroutfit till min Sixten som blev 10 mån igår😃 [email protected]

90 Josephine:

skriven

Har sneglat flera gånger på de gula vårjackorna! Och känner jag min stortjej rätt skulle hon Älska den!! Men de finns ju så många fina sommarklänningar också! Skulle jag bli den lyckliga så får nog min stortjej vara med och välja något till lillasysters 2åradag och till henne själv då hon presis hoppat över en st och allt är för litet!!!

91 Anonym:

skriven

Åh, skynda skynda! Måste ju va med! 😁😄 hinner inte titta efter mina favoriter nu men är säker på att det inte är några problem att shoppa loss vid en vinst, haha ✊💕 hoppassss! Kram Matilda [email protected]

92 Anonym:

skriven

Het hade varit fantastiskt att få vinna ett presentkort att förbruka på den underbara Jackan till tjej! 🌸

93 Anonym:

skriven

Vem vann ? :)

94 Anonym:

skriven

När presenteras vinnarna? :)

Svar: Nu är vinnarna presenterade, ber om ursäkt att det blev försenat :)
Mamma till Miliam ♥

Kommentera här: