Mer om mig

Elin Mattsson heter jag och är 17 år (född 1995).
8 januari kom min vackra son till världen, namnet blev Miliam. Han föddes i vecka 36 och var 48 cm lång och vägde 3240 gram.
Graviditeten upptäckte jag i vecka 24 (23+5), födde ca 13 veckor senare.
Det blev en snabb omställning i hela mitt liv efter graviditetsbeskedet.
 
I bloggen kommer ni få läsa om mitt liv som ung mamma och även följa Miliams utveckling!
Innan jag fick reda på graviditeten var jag väldigt social med vänner, festade och levde tonårslivet fullt ut! Var i stallet flera timmar om dagen med min livsglädje Arlington Park. Hästen som fick mig upp på benen många gånger när livet var tufft. Red aktivt fram till graviditetsvecka 35.
Tyvärr har vi gått skilda vägar nu men han kommer alltid finns i mitt hjärta, min livsglädje ♥
Jag stormtrivs i mammarollen och njuter varje minut!
Just nu är jag mammaledig och pluggar bara lite matematik på distans.
Är foto, inredning och kost&tränings intresserad, passar på lite extra att lyxa till det med härliga frukostar nu när jag är mammaledig! Allt detta kommer ni få se mycket av i bloggen.
 
 
1 Amanda:

skriven

Länkbyte? :)

2 Sara ♥:

skriven

Kul att du har börjat blogga!! ♥

3 victoria:

skriven

åh, vilken fin början på en blogg! var gärna med och tävla om att bli veckans blogg hos mig♥ LÄNK: http://victoriapt.devote.se/blogs/25481136/veckans-blogg---anmaelning.htm#WriteComment

4 Michaela Glansk:

skriven

Kom igen Elin, blogga lite nu :) ;)

5 Tufwa:

skriven

Hej! Jag heter Tufwa och har bloggen http://Tufwa.devote.se. Jag har omkring 450 unika besökare per dag och bloggar om min vardag, mode och skönhet. Jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte? Kramar!

6 Vendela:

skriven

Defenetivt en blogg jag kommer att fortsätta läsa!

7 Amanda :

skriven

Tycker du är riktigt duktig som har orkat ta dig igenom denna stor händelse med så kort varsel. Men även att du är så öppen med din graviditet/son, riktig förebild och starkt gjort av dig! Hoppas allt går bra i framtiden för er båda! :)

8 Olivia:

skriven

Du ser mycket äldre ut än 17! Och denna bild är så himla fin på er tycker jag! :)

9 Nathalie:

skriven

Åh, älskar din bakgrund (livshistoria) . Du är så fantastiskt inspirerande och stark som visar hur människan klarar sig igenom stora omställningar! Ska bli så roligt att följa din vardag även mer i text och inte bara i dina fantastiska bilder på IG. Du ska ha ett stort lycka till!

10 Anonym:

skriven

vem är pappan?

11 Elsa.:

skriven

Är det du som gjort designen ? Jättefin.

12 Nalliiz:

skriven

Underbar text! Får tårar i ögonen när jag läser om stolta mammor! Grattis! :')
Jätte fin bild oxå!

13 Lovisa:

skriven

Åh vilken fin bild :D

Kommentera här: