En stor vändning

Jag är så glad, så glad över att det har blivit en stor vändning för mig. Efter så många fall bakåt när min kropp sagt ifrån ordentligt så känner jag mig stark och förväntansfull igen!  En vecka full med roliga händelser för första gången på många veckor, jag älskar att vara hemma men nu känner jag mig redo för att komma tillbaka till en vardag som ska ta mig framåt! Till och med en liten mini resa är bokad för oss, hotellet är bokat och jag känner mig mer än redo för den här veckan. Idag ska vi åka till min underbara farmor och ha en heldag med henne, Miliam är frisk och smittfri men får en extra dag hemma från förskolan så han följer självklart med! Hoppas ni får en härlig start på den nya veckan! Stor kram
1 Elin:

skriven

En fråga du som brukar handla från eBay, jag tycker storlekarna är lite luriga.. Är ute efter en jacka. Har du tips? :)

Kommentera här: