En lycklig mamma

Just nu är det så mycket som händer, så mycket att jag inte riktigt själv vet vad som händer. Vi väntar spänt på svar för att få svar på hur framtiden kommer se ut fös oss och just nu kan vi bara planera för en dag framåt i taget. Jag vill bara veta nu, precis nu hur det kommer bli. Men en nyfiken Elin får dra tillbaka sig och försöka koppla av lite. Fram tills vi fått beskedet om hur det blir kommer uppdateringen vara lite halvdan, men jag ska göra mitt bästa! I morgon blev jag erbjuden ännu mer jobb så kommer jobba mellan 9-16 för första gången sedan innan Miliam kom, det känns fantastiskt bra för jag vill ju verkligen komma in i arbetslivet. Jag känner mig mer motiverad och gladare än någonsin. Det har varit en slitsam resa efter operationen och allt kändes väldigt hopplöst ett tag, men nu har jag klättrat upp. Hälsan är bättre och humöret likaså, jag känner att jag kan se framåt och inte behöva vara rädd längre. Nu ska jag se till att somna så jag orkar med morgondagen, godnatt!

Kommentera här: