Lekstugans utsida klar!

Vattenskadat, flagnad färg och allmänt sliten lekstuga som behövde lite kärlek. Efter, vattenskadan fixad, tvättad, slipad, grundad och målad lekstuga. Fönstret behöver tvättas av lite men annars så är utsidan klar! Bättre sent än aldrig kan jag börja det här inlägget med. Den här lekstugen skulle jag varit klar med i juni tänkte jag, men det hände saker här hemma som gjorde att jag valde att bo på Gotland hela sommaren tillsammans med Miliam så lekstugan flyttades ner på "att göra listan". I september började pappa måla om huset här hemma så passade även min mamma och syster åt att måla lekstugan, jag hade tvättat och slipat allt i början på juni så förarbetet var klart. Titta vilket bra jobb dom gjorde!! Insidan får vänta till i vår, i vinter får lekstugan vara ett extra förråd för utemöbler och andra saker som behöver in. Men åh vad jag längtar till i vår då det ska målas vitt där inne och börja inreda!

Kommentera här: