Thereses mysevent!

Vilken helg jag haft! För ett par veckor sedan fick jag en inbjudan till Therese Wickmans mysevent i Örebro, blev verkligen glatt överraskad! Men under sjukhusvistelsen blev jag mer och mer tveksam på om kroppen skulle orka med det, men det gjorde den! Tog det väldigt lugnt, gick hem tidigt från krogen och drack självklart ingen alkohol. Jag gar haft det såå himla trevligt, det var jättekul att få träffa alla härliga mammor! Vi fick på bo på härliga Ibis hotell i Örebo, bubbla & mysa på Gustavsviks bad och sedan åkte vi limousin till Goda Rum där vi blev bjuda på ett underbart mega julbord, sedan kom limousinen igen och körde oss till Ritz nattklubb. Helt klart vackraste nattklubben jag varit på men energin var helt borta så blev en taxiresa hem till hotellet.Alla mammor fick även varsin stoor goodiebag med ljuvligt innehåll, visar upp allt i morgon! TUSEN TACK Therese Wickman som gjorde min och många andra mammor helg helt underbar! Det här behövde jag verkligen! Maria, Emma, Therese, Natali, Erina, Linda, Evelina, jag, Elina, Malin

Kommentera här: