Vårpyssel

Lite murgröna piggar upp det mesta.
Senaste dagarna har jag pysslat för fullt. Byrån är snart klar, kom lite efter när jag var förkyld men det tar vi igen nu! Har börjat måla om Miliams gåvagn och fixa lite hyllor. Lite påskpyssel har jag även hunnit med på kvällarna. Har är tre av äggen jag gjort hittills, ett spetsägg med blommor, ett med bara blommor och ett fjärderägg! Lite gulligt! Står på vardagsrumsbordet nu. Har planer på att fixa några till och ha i sovrummet, men då blir det med andra blommor. Ikväll ska jag och fixa fransarna hos min fransstylist, ser fram emot att få nya låånga och fina igen!
1 aochmflyttarin:

skriven

Hej Elin! Jag kan inte så några bilder ur flera av dina senaste inlägg..
Kram

Svar: Hej, har haft problem med det sen jag började blogga här :/
Vet inte varför.. Har mailat dom men får inte svar, på datorn ser jag alla bilder men på mobilen ser jag kanske 1/3 av dom.
Bra att du säger till! Ska se om dom kan lösa de :)
Kram!
Elin Mattsson

2 Sandra ♡:

skriven

Vilket mysigt pyssel, vart har du hittat påskäggen?
Kram

Kommentera här: