EBAYTIPS!

Många av er har säkert sett dessa söta dockor på olika butiker i här i Sverige, av en ren slump hittade jag dom på Ebay för en tredjedel av priset! Här snackar vi kap, dom finns i många olika modeller och ligger runt 70-120 kr. Dom är ca 30 cm höga och väldigt bra stoppade, jag kommer ge dessa i julklapp till lilla M och tror nog att dom kommer gå hem hos honom! Jag beställde från den här säljaren på Ebay, jag betalade 105 kr styck och frakten ingick i priset. Det tog exakt en månad att få hem så det var ingen supersnabb leverans men det var något som dom var noga med att berätta så det finns inget att klaga på! Dockorna ser ut att vara bra sydda och färgerna stämmer in på bilderna så samma dag som jag fick hem dockorna la jag en till beställning på en docka. För att hitta dockorna på ebay tryck på länken ovanför eller sök på "Angela baby stuffed doll". Precis som med allt annat på Ebay rekommenderar jag att ni alltid läser igenom säljarens information om produkten för att slippa missförstånd. Till er som inte har ett ebaykonto men är sugen på att skaffa rekommenderar jag att ni kikar in på Therese Lindgrens video som ni hittar HÄR, där förklarar hon allt! Har ni några frågor? Vill ni ser mer Ebaytips?  
1 Sabina:

skriven

Super tips! måste kollas :-)

2 Madeleine:

skriven

Åh dessa har jag också kollat på ebay. Vad bra då vet jag att de är i bra skick :)
Tycker det är jättebra med ebaytips. Så många fler önskas :)

3 S:

skriven

Finns de att köpa nån annanstans än eBay...? Nån hemsida? :)

Svar: Ja men då är priset tre gånger så mycket. Google på kanindocka så kommer det fram :)
Mvh Elin
Elin Mattsson

4 Siranee - Thaimorsan.nu:

skriven

Jag är också en Ebay fantast :) Jag handlar en hel del "skräp" på Ebay men är rätt nöjd med dockan!

De är jättesöta och heter Metoo Angela i Asien :) Hämtade en kaninflicka i gul dress i torsdag och jag beställde också från Ebay men annan säljare den 23 nov, 95 kr och fri frakt. Top topp å taggen är kvar. Sökte på "big plush toy" och hittade dem. Ville ha i större storlek. Den jag har till dotter är 12"/30cm och det finns större tror jag.

Kommentera här: